onsdag 9 januari 2013

Julinlägg - Nellie Bertilsson



Mitt jullov består av familj & vänner, det är dem man vill umgås med under julen. Julen går ut på att vara tillsammans med nära och kära tycker jag!
1. Det är jag och min bästis Sanna i 8C. Henne har jag varit mycket med under lovet, och självklart andra kompisar också men har inga bilder på dem... Jag och Enya var te.x i stan en dag. :)

2. På bilden är jag och mina 2 systrar Lisa & Sofie på julafton. Vi var hemma och åt julmat och tittade på Kalle-Anka som vi alltid gör. Efter det delade vi ut alla julklappar. På kvällen gick vi till Joakim min äldsta bror som nästan bor granne med oss och åt massor med gott! ;)

3. Där är några utav alla ljus som jag brukar tända när jag varit ute. När jag kommer in i värmen brukar jag oftast titta på bra filmer och äta choklad. Kan säga att det blivit en hel del filmer jag sett under lovet, både sådana jag sett förut och nya.

 4. På nyårsafton var vi också hemma, vi skulle egentligen till mammas kusin, men de blev sjuka så vi fick vara hemma. Men jag tyckte det var väldigt mysigt att bara vara hemma tillsammans med familjen. 

5. Sista bilden är på några utav mina lagkompisar i fotbollen. Vi sov över på vandrarhemmet på Hasslö och åt pizza på doppet, spelade spel och hade jättekul. Vi har även varit och spelat Lyckå cup. Där gick det inte jättebra men vi tog oss till kvartsfinal. :) Vi spelade mot de som var ett år äldre.

Mitt jullov har helt enkelt varit jättebra! ;)

Nellie Bertilsson  

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.