fredag 5 oktober 2012

Känslan av att hoppa!
Boken heter "Känslan av att hoppa" och är skriven av Ingrid Olsson. Den gavs ut 2009.
1.Titeln:
Felix: Den var bra men den kunde varit bättre.
Jack: Jag tycker titeln har en spegling till bokens handling.
Jennie: Både framsidan och titeln var lockande så man ville läsa den.
Emmy: Håller med Jennie väldigt mycket!
Varför valde du den?
Jennie: Jag tyckte framsidan var lockande.
Jack: Jag tyckte framsidan var bra.
Emmy: Jag har velat läsa den innan och nu fick jag chansen!
Felix: Den verkade bra och jag var tvungen att läsa...
Inledning:
Jack: Man fattar den bra.
Jennie: Jag tycker att det är en spännande inledning och man vill läsa mera!
Emmy: Man vill bara läsa mera!
Felix: Tråkig, man ville sluta läsa ganska snabbt. Den kunde vara bättre!
Betyg:
Felix: 4,5/10
Jack: 7/10
Jennie: 7/10
Emmy: 7,5/10



1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.