fredag 11 januari 2013

Mitt jullov - Enya

  På julafton firade vi i familjen jul. Vi åt julbord, kollade på Kalle Ankas jul och öppnade paket. På juldagen åkte vi och träffade släkten. Där åt vi också julbord. Sen spelade vi ett julklappsspel. Det var första gången vår familj var med på det och det var jättekul! Jag har varit med kompisar och t.ex. gått på bio, åkt in till stan eller bara varit.
  Bilden föreställer min pappa och mina två bröder. Hela familjen är ute och går vid havet i det fina vintervädret.
  För mig handlar julen om att umgås med familj, släkt och vänner, de man bryr sig om. De glada vännerna, den glada familjen och den glada släkten man har runt sig gör julen till den där speciella tiden då alla är lediga, positiva och på gott humör!



// Enya Arvidsson

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.