tisdag 8 januari 2013

Emmys jullov!


På mitt jullov har jag mest tagit det lugnt men lite saker har jag hunnit med!

Jag har badat i varmbadhuset med mamma och Isak, jag har varit i stan med kompisar och sen har jag självklart firat jul också! Vi firade hos farmor.
På nyår var vi hos mamma och pappas kompisar, vi sköt inga raketer för de har hundar men tomtebloss hade vi!

Den sista familjeutflykten vi gjorde var att åka till IKEA, där fick jag en idée och ville göra om mitt rum! Det gjorde jag så fort jag kom hem!
Jag har haft ett jättebra jullov!

// Emmy

2 kommentarer:

  1. Ditt rum blev jätte jätte fint! :D
    //Jennie

    SvaraRadera
  2. Vad fint ditt rum blir! Jag älskar själv att möblera om i rummet, kul med lite variation! :)

    /Julia R

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.